Wedding March 4: Something Old, Something New (2018)

Romantiek

geregisseerd door Peter DeLuise
met Merritt Patterson, Andrew W. Walker en Jack Wagner

De romantische herberg van het koppel Mick en Olivia is een populaire trouwlocatie geworden. Mick en Olivia hebben de behoefte er even tussenuit te gaan en staan op het punt te vertrekken. Het koppel moet hun plannen echter wijzigen wanneer de bruid voor de volgende trouwerij eerder voor de deur staat. Daarnaast komen de dochter en schoonzoon van Olivia onverwachts langs. Zij onthullen dat ze willen trouwen.