Harry & Meghan: A Royal Romance (2018)

Biografie / Romantiek

geregisseerd door Menhaj Huda
met Parisa Fitz-Henley, Murray Fraser en Laura Mitchell

De film gaat over de relatie tussen de Engelse prins Harry en zijn verloofde Meghan Markle. Harry en Meghan, een gescheiden Amerikaanse actrice, kwamen met elkaar in contact via vrienden. Eerst hielden zij hun relatie verborgen, maar later kregen zij wereldwijde aandacht van de media.

avatar van Banjo
O man wat een onzinnigheid !

"Eerst hielden zij hun relatie verborgen, maar later kregen zij wereldwijde aandacht van de media."

OO wat spannend! deze mensen staan ver boven ons en verdienen een eigen documentaire

avatar van gizzegiz
Eerlijk gezegd had ik een melig liefdesverhaal verwacht, maar dat was het niet! Ik heb echt gesmuld van deze film! Goed gekozen acteurs, prima gespeeld en boeiend verhaal

avatar van Filmkriebel
My god, moeten ze hier echt een film rond maken?

avatar van badfans69
Je kunt de film nu ook online op Net5 bekijken
Harry & Meghan: A Royal Romance

Ja hoor, nog voor het huwelijk (wat vandaag heeft plaatsgevonden en waarvan ik nauwelijks iets gezien heb) is er al een Biografie / Romantiek film gemaakt over Britse prins Harry (gespeeld door Murray Fraser) en Meghan Markle (gespeeld door Parisa Fitz-Henley) en nog wel een Amerikaanse productie !

Te zien in deze film is hoe de twee elkaar leren kennen en hoe de liefde tussen hen opbloeide en hoe ze vervolgens worden bedolven onder alle media aandacht. Verrassend of origineel is de film natuurlijk niet, maar de acteurs en actrices lijken tenminste wel een beetje op hun personages.

Leuk voor de liefhebbers van het Britse Koningshuis zullen we maar zeggen.

Ik ga echt helemaal mee met Gizzegiz! Ik vond het een waanzinnig mooie, en ook sympathieke film!
Had ik niet verwacht. Was wel leuk om weer eens verrast te worden!

avatar van Decec
Een goede biografie/drama/romantiek TV Movie...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Prima camerabeweging...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek met
Dolby Digital...

Agosh, het zijn dus ook maar gewoon net mensen....

Haha ik heb deze film gekeken, omdat dit nog de enige roman was die ik nog niet had gezien in m'n account. Goede reden wel

Maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het is een prima Roman, daar niet van, maar ze doen alsof het zo'n big deal is. Als Obama president kan worden, dan kan dit toch ook? En bovendien zo Afrikaans ziet ze er nou ook weer niet uit, het was pas echt anders geweest als ie met een echte rasta was thuis gekomen

Wat ik me bij dit soort films trouwens wel altijd afvraag is wat er nou precies allemaal waargebeurd is en wat niet. Bijv met die leeuw, of met dat armbandje, met dat daten en terug bellen, en met de aanzoek... Ging dat echt zo? Dit is gewoon een film gebaseerd op ENKELE feiten, maar welke dat zijn, weten we niet. Het was leuker geweest als er een hele korte docu was van desnoods slechts 10 minuten, maar wel met alles wat er écht gebeurd is tussen die 2.