Harry & Meghan: Becoming Royal (2019)

Verenigd Koninkrijk
Romantiek

geregisseerd door Menhaj Huda
met Charlie Field, Tiffany Smith en Charles Shaughnessy

Het pasgetrouwde stel prins Harry en actrice Meghan Markle krijgt niet alleen te maken met de leuke kanten van het leven binnen de koninklijke familie, maar ook met de uitdagingen. Beiden worden flink op de proef gesteld door hun familieleden. Ze moeten een balans zien te vinden tussen het in ere houden van de koninklijke tradities en het trouw blijven aan hun eigen overtuigingen.