• 8.523.249 stemmen

Met onder meer: Michele Morrone, Anna-Maria Sieklucka en Bronisław Wrocławski

Oorspronkelijke taal: Pools

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot 365 Dni

Massimo Torricelli is een jonge Siciliaanse maffiabaas die aan het hoofd van de familie komt te staan als zijn vader wordt geliquideerd. Laura is een employé van een luxueus hotel in Warschau die op vakantie is in Sicilië. Op het Italiaanse eiland komen ze elkaar tegen. Voor Massimo is Laura de vrouw over wie hij altijd gedroomd heeft. Hij laat haar kidnappen, sluit haar op in een luxueus kasteel en geeft haar 365 dagen de tijd om van hem te gaan houden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

BBarbie

Voor een mooie film is meer nodig dan twee bloedmooie mensen, die aanvankelijk voortdurend aan het bakkeleien zijn, die zich in een volgende fase te pas en te onpas overgeven aan fellatio en neuken en uiteindelijk de liefde (of zoiets) ontdekken . Zo voorspelbaar allemaal.
Deze stompzinnige film kan niet tippen aan Barbara Białowąs regiedebuut Big Love (2012).

Hmmmm wat ik apart vind is dat er serieus van die naïeve mensen zijn die nu denken dat dit een gezonde relatie is...

Nee, dat is het niet... maar er zijn verscheidene mensen met deze fantasie, dus ik vind dat deze film zeker moet kunnen.

En is het acteerwerk slecht? Ja, dat is ook een feit. Maar toch heeft deze film me ergens aangetrokken. Spannend, sensueel, misschien wel een klein beetje fantasie. Maar ik zit zeer zeker klaar voor deel 2. Misschien een guilty pleasure, maar ik kan deze film zeer waarderen.

En ze zullen hem heus niet hebben gemaakt om mensen (naïeve vrouwen) te laten denken dat dit normaal is. Want dat is het niet, maar kijkplezier vond ik het wel

Tarkus

Zeer matige Poolse film waarin vooral Engels wordt gesproken.

Dramatisch, ik vind van niet, veel erotiek dat wel...

Ook mooie vrouwen, maar verder ben je dan wel uitgepraat over deze film.

Scenario stelt niet veel voor en het einde is een totale ramp.

avatar van _Se7en_

_Se7en_

• 1962 berichten

Eeeeeeeewww

Hoofdrolspeler is een vieze vent met een volwassen lichaam en een puberbrein. "Laat me je zien wat je mist" laat zich vervolgens pijpen terwijl mevrouw moet toekijken
Wat mist ze nou eigenlijk? Hij ligt daar maar. Laat dan in ieder geval wat skills zien. Hij kan net zo goed "ik ben waardeloos in bed" op zijn voorhoofd laten tatoeëren.
Welke incel heeft verzonnen dat je hier een vrouw mee inpalmt Die agressie ook. Wat een zielig, verwend mannetje.

Hoofdrolspeelster is schitterend. Mogelijk één van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb. Acteert als een natte dweil, dat dan weer wel. Net als Mr. Little Dick Energy.

Degene die dit geschreven heeft, heeft mogelijk wel eens van een afstandje een vrouw gezien, maar meer ook niet. Als je een vrouw ontvoert, domineert, vernedert, bedreigt en aanrandt wordt ze niet verliefd op je. Stockholm syndrome is geen liefde. Het stoort me ook dat nergens een ondertoon ligt van "Hey, dit is niet oké. Die man is ziek."

Al met al: dom verhaal, belabberd acteerwerk, steenkolen Engels, slechte misplaatste muziek en leuke tieten. Zo slecht dat het wel een beetje een must-see is.

1* voor borsthaar

avatar van macrobody

macrobody

Normaal gesproken doe ik eerst wat vooronderzoek, maar dit keer zat ik wat te scrollen in het aanbod van Netflix en de thumbnail was een vrouw met een masker op a la een gemaskerd bal. Geen mondmasker want dan had ik 'm nooit gekozen. Nee, dit leek me interessant. Het begint dan met een scene op Lampedusa waar de vader wordt neergeschoten maar waar dat schot dan vandaan kwam was mij niet geheel duidelijk. Dan krijgen we een flip/flop van scenes aan de ene kant met Massimo en aan de andere zijde met Laura. Of die conversaties nou iets met elkaar te maken hadden was mij ook niet duidelijk. Al met al een moeizaam begin, maar eenmaal wanneer hij Laura heeft ontvoerd is het duidelijk dat men een soft porno wilde maken met een soort van verhaal, hoe belachelijk dat verhaal ook is. Het stockholmsyndroom met voorbedachte rade.

De hoofdrolspeler beweert dat de seksscènes niet echt waren. Zo'n kutfilm en dan geen kut mogen penetreren, lijkt me frustrerend. Misschien dat de perverse Hollywood dollars een hoop goed hebben gemaakt.

avatar van linxde1

linxde1

Als ik de beschrijving van de film zo lees dan wil die Massimo binnen 365 dagen bij Laura een Stockholm Syndroom kweken. Ja, dat is pas echte liefde. #sarcasm

avatar van linxde1

linxde1

_Se7en_ schreef:

Eeeeeeeewww

1* voor borsthaar

Maar wel uitgekeken? Of alleen voor de tieten?

avatar van _Se7en_

_Se7en_

• 1962 berichten

linxde1 schreef:

Maar wel uitgekeken? Of alleen voor de tieten?

Oh jazeker. Anders had ik niet gestemd. Wel met pijn en moeite hoor. En nu schijnt er nog een vervolg aan te komen ook.

avatar van Hollywood007

Hollywood007

Linda. schreef:

Ik begrijp de slechte reviews niet zo goed. Wat hadden jullie verwacht dan? Het verhaal is niet meer dan een Bouquetreeks boekje met een bad guy in de hoofdrol dit keer. Verheerlijking van verkrachting?? Stereotypes? Vrouwonvriendelijk? Me too?? Jeetje zeg, wat een geneuzel! Zou iemand serieus denken dat het ok is met een maffiabaas een relatie aan te gaan? Een vrouw te ontvoeren en door seks verliefd te laten worden? Moet alles zo serieus ganalyseerd worden?? Ik mag toch hopen dat de gemiddelde kijker het kan zien voor wat het is: een fantasie met een matig uitgewerkt verhaal, maar met bloedmooie hoofdrolspelers die een chemie samen hebben, die van het beeld af spat en met juist topmuziek eronder, beetje duister en gevaarlijke beat. Ik vond het heerlijk om naar te kijken, of het nou hoogstaand is of niet. De kijkcijfers spreken voor zich denk ik.. en ach meningen verschillen.

Gelukkig maar...

Ik ben het helemaal met je eens. Wat een gedoe over verkrachting en Stockholm syndroom. Dit is gewoon een station roman. Een meisje wordt ontvoerd door de bad guy en er ontstaat seksuele spanning en ze worden verliefd. Meer is dit niet dus zoek er ook niet meer achter. Verheerlijkt 50 tinten dan ook geweld op vrouwen? Zoals bij alles, als je het niet wil zien, kijk het dan niet. Ik lees online reacties van vrouwen die zeggen dat ze geen enkele man nog vertrouwen na het zien van deze film. Jezus seg, kunnen we nog wat meer overdrijven. Ik vond deze wel leuk om naar te kijken. En deel 2 en 3 ga ik ook zeker kijken. Ik ben een vrouw en nam hier geen aanstoot aan.

En het acteerwerk..ach sinds wanneer wordt er in (soft)porno nu eigenlijk wel goed geacteerd. Ik denk niet dat de acteurs geselecteerd zijn voor hun acteerkunsten. Er goed uitzien en geen problemen hebben met veel naakt was zowat de criteria waaraan ze moesten voldoen denk ik. Wel das dan geslaagd.

avatar van NinaLieve

NinaLieve

Het acteerwerk is niet denderend.

Toch een boeiende film, omdat het een stukje fantasie is op seks gebied.

Ik vond het een opwindende film, verhaal mocht wat beter.

avatar van clubsport

clubsport

keukenzout schreef:

Meid, doe vooral je ding.

quote=4898720]

Kijkcijfers zeggen niks, scores wel.

En moet alles zo serieus geanalyseerd worden? Ja. Alles.

Wow wat een deprimerende manier om naar films te kijken .

avatar van keukenzout

keukenzout

clubsport schreef:

Wow wat een deprimerende manier om naar films te kijken .

Oké bedankt voor je bijdrage.

avatar van clubsport

clubsport

keukenzout schreef:

Oké bedankt voor je bijdrage.

Graag gedaan