44 Pages (2017)

Documentaire

geregisseerd door Tony Shaff

Documentaire over Highlights Magazine. De regisseur volgt de creatie van het 70-jarig jubileumnummer van dit culturele fenomeen. Van de eerste redactievergadering tot de aankomst in huizen van de lezers en de introductie van de mensen die met passie het maandelijkse blad produceren voor 's werelds belangrijkste mensen - kinderen. De rijke en tragische geschiedenis wordt onthuld, de staat van de technologie en onderwijs verkend en de toekomst van de gedrukte media ter discussie gesteld.