Before Someone Gets Hurt (2018)

Alternatieve titel: Until Someone Gets Hurt

Horror

geregisseerd door Shane Barbanel
met Michael Welch, Alexandra Turshen en Aaron Sauter

Tim en zijn team zijn bekend binnen de wereld van geestenjagers. Ze zenden een serie uit en hopen dat ze binnenkort een contract aangeboden krijgen door een zender. De groep wil een nieuw filmpje opgeven en begeeft zich naar een legendarisch huis om er geesten vast te leggen. De problemen beginnen echter wanneer er vreemde dingen beginnen te gebeuren. Tim en de rest nemen de gebeurtenissen niet zo serieus en denken dat één van hen een grap uithaalt. Maar is dit ook zo, of bevindt er zich daadwerkelijke iets kwaadaardigs in het huis?