Bonehill Road (2017)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Todd Sheets
met Eli DeGeer, Linnea Quigley en Ana Rojas-Plumberg

Emily en Eden Stevens belanden in een gevaarlijke situatie, maar slagen erin te ontsnappen. De twee zijn doodsbang en komen terecht in een duister bos waar ze de weg kwijtraken. Ze worden opgejaagd door een weerwolf en vluchten een huis in de omgeving in om zichzelf tegen het monster te beschermen. Dit blijkt echter een onverstandige beslissing te zijn. Zullen Emily en Eden de nacht overleven?