Kiss Me First (2018)

Verenigd Koninkrijk
Thriller / Mystery
279 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Tom Green en Misha Manson-Smith
met Tallulah Haddon, Simona Brown en Matthew Beard

Leila is een eenzame tiener die verslaafd is aan een virtualrealityspel genaamd Agora. Hier maakt ze contact met Tess, een coole en zelfverzekerde partygirl met een duister geheim. Wanneer Tess verdwijnt neemt Leila de identiteit van haar vriend aan om het mysterie achter haar verdwijning te ontrafelen…

Zwolle84
Ze bestaan dus toch: Netflixproducties die totaal onbekend zijn op MovieMeter.

Wellicht ook leuk voor Onderhond.

Serie he, doe ik niet echt aan

avatar van mjk87
Maar films over een virtualrealityspel beginnend met de A toch wel?

Ik zag deze ook langskomen (ik vind de titel wel mooi) maar bij het woord serie al snel afgehaakt. Maar een miniserie dus, dan is mijn interesse al meer gewekt.

Zwolle84
Je vliegt erdoorheen. Ben vanavond begonnen en nu al halverwege.

Zwolle84
En alweer klaar. Wat een heerlijke serie. Een van de betere die ik de afgelopen jaren zag. En ook wel eens fijn dat zo'n serie niet gelijk 13 afleveringen duurt waardoor alles tot in den treure wordt uitgerekt. Op deze manier houdt het je aandacht goed vast en zit er geen grammetje vet aan.

Gelukkig hint het einde naar een tweede seizoen.

Ik geef geen cijfers aan series, maar dit zou zeker goed zijn voor een ruime 8.