Kuntilanak (2018)

Indonesië
Horror

geregisseerd door Rizal Mantovani
met Fero Walandouw, Aurélie Moeremans en Sandrinna Michelle

Een groep wanhopige kinderen onderzoekt verlaten huizen om een wedstrijd van een reality show te winnen. De bedoeling is om te bewijzen dat Kuntilanak, die graag kinderen ontvoert, bestaat. Het avontuur waarvan ze dachten dat het opwinding zou brengen, wordt rampzalig als Kuntilanak, het angstaanjagende schepsel dat via een oude spiegel de menselijke wereld binnentreedt, nu op hen jaagt als nieuwe slachtoffers.

avatar van princesspeach
Een grote plus ; kinderen komen écht geloofwaardig over. Helaas is het verhaal heel langdradig en gaat het soms te langzaam.