Dry Martina (2018)

Chili / Argentinië
Komedie / Drama

geregisseerd door Che Sandoval
met Antonella Costa, Patricio Contreras en Dindi Jane

Martina was ooit een beroemde zangeres in de jaren negentig, die nu inmiddels iedereen alweer is vergeten. Na een scheiding kan ze niet meer zingen en heeft ze haar lust voor seks ook nog eens verloren. Dan komt er een koppel uit Chili haar bezoeken: Francisca, een fan die er van overtuigd is dat ze zusters zijn, en César, die haar seksuele gevoelens na een blik op hem weer doen terugkeren.

avatar van Zwolle84
Zwolle probeert weer eens een ander land... bijna drie kwartier lang. Echt niet te doen, zo saai en nikserig. De Netflix-films zijn na een opleving sowieso weer terug bij af, lijkt het.