Agatha and the Truth of Murder (2018)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Mystery

geregisseerd door Terry Loane
met Ruth Bradley, Pippa Haywood en Tim McInnerny

Het is het jaar 1926. De peetdochter van Florence Nightingale wordt dood aangetroffen in een trein en blijkt vermoord te zijn. Tijdens het onderzoek wordt er echter niemand voor de moord opgepakt. Schrijfster Agatha Christie, die op dat moment niet de inspiratie heeft om een nieuw verhaal te schrijven, besluit de moord te onderzoeken.

• vanaf 21 april te koop op dvd

avatar van nadrin
Altijd weer tof een nieuwe Christie. Ook al is het niet geschreven door haar. Lees ook graag de S. Hannah boeken.

avatar van missl
Prima whodunnit al is het wat ver gezocht. Ik vind op de een of andere manier al deze soort films op elkaar lijken.