Unbroken: Path to Redemption (2018)

Alternatieve titel: Unbroken 2

Drama / Biografie

geregisseerd door Harold Cronk
met Samuel Hunt, Merritt Patterson en Vincenzo Amato

Achtervolgd door nachtmerries over zijn verleden ziet Louie zichzelf allesbehalve als een held. Dan ontmoet hij Cynthia, een jonge vrouw die zijn oog en zijn hart vangt. Louie's zoektocht naar wraak drijft hem dieper in wanhoop en zet het paar op de rand van een scheiding. Totdat Cynthia te maken krijgt met de 'Los Angeles Crusade' van Billy Graham, waarbij ze het geloof in God terugvindt. Haar meest vurige gebed is dat God Louie helpt de vrede en vergeving te vinden die hij zo hard nodig heeft.

avatar van Kondoro0614
Vervolg op 'Unbroken' (?)