Nacido en Gaza (2014)

Alternatieve titel: Born in Gaza

Spanje
Documentaire

geregisseerd door Hernán Zin

In de zomer van 2014 stierven bij het beleg van Gaza 507 kinderen en 3.598 kinderen raakten gewond. Naar schatting 400.000 kinderen in de Gazastrook zijn lichamelijk en geestelijk getraumatiseerd. Zij krijgen geen enkele psychologische hulp. Enkele van deze kinderen vertellen over hun leed, met name de kinderen die de aanval op het strand overleefden, die door alle buitenlandse media getoond werd.