Affairs of State (2018)

geregisseerd door Eric Bross
met David Corenswet, Thora Birch en David James Elliott

Michael Lawson is een politiek assistent in Washington D.C. In zijn zoektocht naar macht doet hij er alles aan om deel te nemen aan de de campagne van Senator Baines, inclusief het chanteren van de adviseur van Baines en naar bed gaan met de vrouw van de kandidaat. Maar wanneer hij de verleidelijke dochter van de senator er ook bij betrokken raakt, komt Lawson er al snel achter dat zijn gevaarlijke spel dodelijk kan zijn.