• 8.293.245 stemmen

Drama | 97 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Eric Bross

Met onder meer: Thora Birch, Mimi Rogers en Adrian Grenier

IMDb beoordeling: 4,7 (898)

Plot Affairs of State

"Politics is the second oldest profession"

Michael Lawson is een politiek assistent in Washington D.C. In zijn zoektocht naar macht doet hij er alles aan om deel te nemen aan de de campagne van Senator Baines, inclusief het chanteren van de adviseur van Baines en naar bed gaan met de vrouw van de kandidaat. Maar wanneer hij de verleidelijke dochter van de senator er ook bij betrokken raakt, komt Lawson er al snel achter dat zijn gevaarlijke spel dodelijk kan zijn.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van AniSter

AniSter

Prima geamuseerd met deze film. Ik kan me best voorstellen dat dit zomaar uit de praktijk zou kunnen komen. Doorsnee verhaal, geen verrassingen en een voorspelbaar einde. Dus niet spectaculair, maar toch een aanrader.

avatar van schumacher

schumacher

Echt wel een leuke film.

Een topfilm? Nee , dat nu ook niet maar wel een leuk verhaal, goeie acteurs en het keek nog goed weg ondanks dat de film geen hoog tempo had.

Ik vond het een goei filmpke maar er bestaat nog beter in z'n genre.