Affairs of State (2018)

geregisseerd door Eric Bross
met David Corenswet, Thora Birch en David James Elliott

Michael Lawson is een politiek assistent in Washington D.C. In zijn zoektocht naar macht doet hij er alles aan om deel te nemen aan de de campagne van Senator Baines, inclusief het chanteren van de adviseur van Baines en naar bed gaan met de vrouw van de kandidaat. Maar wanneer hij de verleidelijke dochter van de senator er ook bij betrokken raakt, komt Lawson er al snel achter dat zijn gevaarlijke spel dodelijk kan zijn.

avatar van AniSter
Prima geamuseerd met deze film. Ik kan me best voorstellen dat dit zomaar uit de praktijk zou kunnen komen. Doorsnee verhaal, geen verrassingen en een voorspelbaar einde. Dus niet spectaculair, maar toch een aanrader.

avatar van schumacher
Echt wel een leuke film.
Een topfilm? Nee , dat nu ook niet maar wel een leuk verhaal, goeie acteurs en het keek nog goed weg ondanks dat de film geen hoog tempo had.

Ik vond het een goei filmpke maar er bestaat nog beter in z'n genre.