Save Me (2018)

Verenigd Koninkrijk
270 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Nick Murphy
met Lennie James, Suranne Jones en Stephen Graham

'Save Me' is het verhaal over de onwaarschijnlijke held Nelson Nelly Rowe en diens zoektocht naar zijn vermiste dochter Jody. Een dochter die hij dertien jaar niet heeft gezien, meer dan de helft van haar leven. Nelly was een charmeur, opportunist, lover, vechter en leugenaar. Nu is voornamelijk een vervreemde vader die ervan beschuldigd wordt zijn eigen dochter te hebben ontvoerd, die hij nauwelijks heeft gezien. Nelly is een man die wordt geconfronteerd met een grimmige realiteit, hoe moeilijk hij het ook vindt om toe te geven, dat in het verliezen van zijn dochter hij zichzelf vindt.