Daughter of the Wolf (2019)

Canada
Actie / Thriller

geregisseerd door David Hackl
met Richard Dreyfuss, Gina Carano en Sydelle Noel

Clair McKenna, een voormalig militair specialist, komt thuis na het overlijden van haar vader. Al snel staat ze op gespannen voet met haar 13-jarige zoon Charlie. Na het nieuws dat Clair een grote som geld heeft geërfd van haar vaders bedrijf wordt Charlie ontvoerd. In plaats van hulp te zoeken neemt Clair een van de ontvoerders, Larsen, als gijzelaar en dwingt hem haar te begeleiden op een gevaarlijke reis om haar zoon te redden van de mysterieuze figuur die alleen bekend staat als 'The Father'. De tocht neemt Clair mee naar de bergen van Yukon, vlakbij de Amerikaans-Canadese grens wanneer er een winterstorm nadert. Naarmate de overlevingskansen af beginnen te nemen, heeft ze geen andere keus dan een onwaarschijnlijke alliantie te vormen met Larsen om haar zoon te redden en de wildernis van het hoge noorden te overleven.