Defective (2017)

Canada
Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Reese Eveneshen
met Colin Paradine, Raven Cousens en Ashley Armstrong

De nabije toekomst. De S.E.A. is een nieuwe organisatie die de macht heeft over Noord-Amerika. Geüniformeerde maar onherkenbare dienders arresteren iedereen die een misdrijf pleegt, ook al is het iets onschuldigs. De straf? Geëxecuteerd worden in het openbaar. Op een dag zijn Rhett en zijn zus Jean getuigen van duistere praktijken die zich binnen de S.E.A. afspelen. Kort daarna openen genadeloze dienders de jacht op het tweetal. Broer en zus zullen alles op alles moeten zetten om aan hen te ontsnappen.