Divino Amor (2019)

Alternatieve titels: Divine Love | Overgod

Brazilië / Uruguay / Denemarken / Noorwegen / Chili

geregisseerd door Gabriel Mascaro
met Dira Paes, Julio Machado en Emilio de Melo

De 42-jarige Joana is een toegewijde christen werkzaam bij een notaris. Ze gebruikt haar positie om falende huwelijken te redden door echtparen uit te nodigen op een religieuze swingersclub. Terwijl ze op erkenning wacht voor haar prestaties zit ze zelf in een huwelijkscrisis en is ze in verwachting van een baby die weleens de nieuwe Messias kan zijn.

• Vanaf 9 januari 2020 in de bioscoop

avatar van Verhoeven
Per toeval kwam ik de film vorige week tegen omdat ik bezig was met een 'wensenlijsje' voor Venetië. Ben benieuwd maar ik hou wel een slag om de armen omdat zijn vorige film erg vervelend was.