The Corrupted (2019)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Ron Scalpello
met Sam Claflin, Timothy Spall en Noel Clarke

De voormalige gevangene Liam is vastbesloten het vertrouwen van zijn familie terug te winnen. In zijn vorige leven verloor hij alles door een crimineel syndicaat dat geleid wordt door Clifford Cullen. Deze heeft intussen de hoogste rangen binnen de politieke en de financiële wereld geïnfiltreerd en heeft ook de politie in zijn zakken. Ondanks zijn pogingen om met een schone lei te beginnen geraakt Liam betrokken bij samenzweringen en corruptie. Hierdoor moet hij de confrontatie aangaan met zijn verleden opdat hij zijn toekomst kan terugeisen.

Kan wel wat worden.

kos schreef:
Kan wel wat worden.

Viel dus een beetje tegen ondanks Timothy Spall.