Trouble Is My Business (2018)

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door Tom Konkle
met Vernon Wells, Brittney Powell en Tom Konkle

Roland Drake is een privédetective die het lastig heeft. Hij krijgt bijna geen opdrachten meer en heeft negatieve publiciteit gekregen. Op een dag wordt Roland benaderd door Katherine Montemar. Zij wil dat Roland op zoek gaat naar haar vermiste vader. Roland twijfelt in eerste instantie, maar neemt de opdracht tóch aan. De problemen beginnen wanneer de twee samen in bed belanden. Drake wordt wakker in een bloedig bed, en van Katherine is geen spoor te bekennen.

avatar van deRappe
Beetje langdradig allemaal....