Jellyfish (2018)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door James Gardner
met Liv Hill, Sinead Matthew en Cyril Nri

Sarah Taylor heeft geen gemakkelijk leven. Ze wordt gepest op school, misbruikt door haar overheersende baas in de plaatselijke amusementshal en ze moet zorgen voor haar jongere broertje, zus en emotioneel instabiele moeder. Wanneer Sarah's dramaleraar haar tomeloze energie tot zijn recht laat komen in een stand-up komedieroutine voor de afstudeervoorstelling, ontdekt Sarah dat ze misschien een verborgen talent heeft. Naarmate haar liefde voor komedie groeit en succes dichterbij komt, wordt het delicate evenwicht in haar leven steeds moeilijker te handhaven. Beetje bij beetje beginnen de muren te sluiten en uiteindelijk wordt ze gedwongen te kiezen tussen haar verantwoordelijkheden als verzorger en haar pas ontdekte passie voor komedie.

avatar van breedbeeld
3,75 maar een 4 geef ik niet vaak dus wordt 3,5. Geen vrolijke maar goede film en Liv Hill doet het erg goed. Aanrader.