Andover (2018)

Komedie / Drama

geregisseerd door Scott Perlman
met Jonathan Silverman, Jennifer Finnigan en Angela Kinsey

Een professor in de genetica kloont zijn overleden vrouw. De vrouw die hij maakt is echter anders dan de vrouw van wie hij hield. Hij kan zich daarmee niet verzoenen en probeert keer op keer opnieuw zijn doel te bereiken in een wanhopige poging dat ze precies zou zijn als zijn echtgenote vroeger was.

avatar van Pazmaster
Een komisch drama, met een morbide randje, over een geneticus die niet kan verkroppen dat zijn vrouw is overleden. Hij besluit haar terug te halen door haar te klonen, echter verloopt het niet helemaal volgens plan... Een leuke cast, Silverman doet het best aardig, met hier en daar een aantal geestige scènes. De uiteindelijke afloop is enigszins voorspelbaar maar dit onvermijdelijke einde wordt best leuk gebracht. Ik vond het een vermakelijk filmpje.

avatar van schumacher
Na 26min afgezet wegens te saai. Film duurd maar 90min dan mag er wat meer tempo inzitten.
Ik had er geen zin meer in om verder te kijken ook al is mss het laatste half uur beter.

avatar van Drifter
Niet onaardig maar duurt wat lang en wetenschappelijk gezien klopt het niet altijd :-|