The Jurassic Games (2018)

Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Ryan Bellgardt
met Perrey Reeves, Ryan Merriman en Adam Hampton

De nabije toekomst. Tien personen die ter dood veroordeeld zijn worden uitgekozen deel te nemen aan "The Jurassic Games". In deze virtuele reality game moeten de deelnemers het opnemen tegen dinosaurussen, en andersom. Als de deelnemers in het spel sterven, sterven zij ook in het echte leven. Anthony Tucker is ten onrechte ter dood veroordeeld voor de moord op zijn vrouw. Voor hem is winnen de enige kans herenigd te worden met zijn kinderen. Anthony zet alles op alles om te winnen, maar er kan slechts één winnaar zijn.

avatar van Rico120
heb de trailer gezien ziet er slecht en nep uit overslaan die hap

avatar van Phantasm
Tegenvaller, wat dinosaurissen betreft, zie je er erg weinig van, over het geheel een saaie bedoening.

avatar van Drifter
Is precies zoals verwacht, redelijk slechte cgi en een standaard verhaal maar dat hoort bij deze films. Alles bij elkaar is de film boeiend genoeg.

avatar van Pieter C
Saaie film. Eenvoudig verhaal wel niet moeilijk om mee te zijn

avatar van mcdaktari
Hoe noemt men zoiets......Pulp???

Wat een bagger, weer typisch zo'n gedrocht om in dat Netflix pakket te stoppen, begrijp sowieso hun aanbod niet met al die flutfilms.

avatar van Maximalisatie

avatar van BlueJudaskiss
Alleraardigst niemendalletje. Hoewel ik me blijf verbazen dat bijna 30 jaar na Jurassic Parc de CGI-dino's er nog steeds zó beroerd uit blijven zien, bedenk ik me ook: het hoort ook een beetje bij dit soort films. Het verhaaltje - voor wat er mee door moet gaan - heeft weinig momenten waar het inzakt, acteurs zijn accuraat. Hap, snap, snel vergeten, maar als tussendoortje prima te doen.

avatar van weerwolf79
Maximalisatie schreef:
Als je hier hoger dan 1 voor geeft moet je geen films meer kijken..

Als je alleen onzin kan posten, das n moet je maar niet meer posten

avatar van jippie2010
Een typische low-budget film waarbij de SFX om te huilen zijn.
Qua kwaliteit vergelijkbaar met de Asylum-producties.
Maar waar sommige films weer zo slecht zijn dat ze weer goed worden, heeft deze film dat zeker niet. *1,5

avatar van John Milton
Maximalisatie schreef:
Als je hier hoger dan 1 voor geeft moet je geen films meer kijken..
of je moet meer films kijken om te voorkomen dat je enen hoeft uit te delen aan dit soort films

avatar van Shadowed
Haha.

Ik mag geen films meer kijken, want ik geef dit 3 ipv 1. Maar nu serieus, dit was zoals verwacht gewoon erg matig maar wat verwacht je dan als je naar een titel kijkt zoals "The Jurassic Games"? Wel bijzonder dat Netflix nu ook SyFy achtige films begint in te slaan.

Acteerwerk is wat de film nog een beetje boven water haalt, Merriman zet echt wel een leuke presentator neer en weet het maximale in zijn beperkte rol te halen. De kandidaten zelf zijn al wat minder, vooral de "stoere" karakters vallen ongetwijfeld door de mand.

De dino's zien er niet uit, maar het is net een tandje beter dan de pure SyFy films. Vooral wanneer die tijger in slow-motion door de lucht springt vond ik het wel redelijk zelfs maar het valt soms ook compleet door de mand, zoals verwacht natuurlijk.

Wel creatieve dingen bedacht, en ik zie toch wel goeie effecten, zoals dat camerarobotje, dus vraag ik me af waarom het echte spektakel dan weer wat minder goed is gedaan. Matige film, met ok acteerwerk, duurt gelukkig niet al te lang. Het probleem met dit soort films is dat het de neiging heeft zichzelf te serieus te nemen.

Tja, leuk bedacht.

Ik ben het wel eens met de mening van Shadowed, niet slecht maar ook niet goed wel leuk om gezien te hebben.
Valt me wel tegen dat ik hier een gebruiker zie die Halloween lager scoort dan deze film. Tja dat vind ik wel heel erg maar goed.

avatar van feyenoord126
Doom4 schreef:
Tja, leuk bedacht.

Hahahaha jij hebt natuurlijk al helemaaaaaal geen recht van spreken in deze. Beide films zijn pure bagger.

avatar van Chelsea94
Het begon allemaal niet eens zo slecht maar op een gegeven moment heb je het allemaal wel weer gezien.
Acteerwerk is zeer matig.

avatar van Broek
Ik snap het niet want het idee is eigenlijk heel goed. Dit kan toch in potentie beter zijn dan alle jurrasic park opvolg fiasco's zou je zeggen. Heel jammer

avatar van umbra
Zo slecht vond ik deze nog niet, keek nog wel lekker weg, alleen zie je aan de sfx dat het een echte low-budget film is en dat het acteren tot de lage middenmoot hoort. Daarom een 5/10

avatar van nathaniel177
Anoniem B-) schreef:

Ja.

avatar van BlueJudaskiss
Anoniem B-) schreef:
Ben ik de enigste die deze film echt vet vond?

Ach, 'vet' is een groot woord, maar ik vond het vermakelijke flauwekul.

avatar van jeroentjuhhhhh
Beetje hetzelfde gevoel als bij Bellgardt's Gremlin (2017) ; het is niet best, maar vergeleken met de meeste soortgenoten zit het nog redelijk hoog in de actie en verloopt het vlotjes. Lekker achterlijk reality-tv plotje eraan gehangen en met voldoende actie en slechte one-liners aangevuld. Maar toch hou je het gevoel dat er een veel 'wildere' film in had gezeten. En dat gevoel wordt bevestigd aan het einde, wanneer er nog even wordt geteasd met een soort zwaarbewapende mecha-saur... waarom stop je die achterlijke shit niet gewoon in deze film?