The Legend of Robert the Doll (2018)

Alternatieve titels: The Revenge of Robert | The Revenge of Robert the Doll

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Andrew Jones
met Lee Bane, Harriet Rees en Judith Haley

Gedurende de Tweede Wereldoorlog bemachtigde een speelgoedmaker een occult boek. Met het boek bracht hij een pop - genaamd Robert - tot leven. De SS heeft van Hitler de opdracht gekregen het boek op te sporen. De speelgoedmaker besluit het land te verlaten en gaat er per trein vandoor. Hij denkt dat hij veilig is, maar weet niet dat er in de trein een groepje belangrijke nazi-officieren aanwezig is. Robert zet alles op alles om zijn meester te beschermen.

avatar van Lui
Lui (crew)
Alweer het vierde deel in de waardeloze Robert-reeks

avatar van mcdaktari
Deze regisseur heeft alleen nog maar baggerfilms gemaakt, dus ik ga er dan ook maar vanuit dat het weer van hetzelfde laken een pak is.
Als je al 15 films gemaakt hebt die iedere keer weer de grond ingeboord worden en gewoon vrolijk verder gaat met pulp films maken, dan heb je of, schijt aan al die negatieve recensies, of je hebt de hoop om het toch nog een keer te leren, maar of dat gaat gebeuren betwijfel ik zeer.