ad
  • 8.105.836 stemmen

The Legend of Robert the Doll (2018)

Horror | 80 minuten

Genre: Horror

Alternatieve titels: The Revenge of Robert / The Revenge of Robert the Doll

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Andrew Jones

Met onder meer: Lee Bane, Harriet Rees en Judith Haley

IMDb beoordeling: 3,0 (486)

Releasedatum: 6 maart 2018

Over The Legend of Robert the Doll

"Killing Is Child's Play"

Gedurende de Tweede Wereldoorlog bemachtigde een speelgoedmaker een occult boek. Met het boek bracht hij een pop - genaamd Robert - tot leven. De SS heeft van Hitler de opdracht gekregen het boek op te sporen. De speelgoedmaker besluit het land te verlaten en gaat er per trein vandoor. Hij denkt dat hij veilig is, maar weet niet dat er in de trein een groepje belangrijke nazi-officieren aanwezig is. Robert zet alles op alles om zijn meester te beschermen.

image

The Toymaker

Esther Muller

Eva Von Hammersmark

Frederick Voller

Hans Blackwood

avatar van Lui

Lui (crew films)

Alweer het vierde deel in de waardeloze Robert-reeks

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Deze regisseur heeft alleen nog maar baggerfilms gemaakt, dus ik ga er dan ook maar vanuit dat het weer van hetzelfde laken een pak is.

Als je al 15 films gemaakt hebt die iedere keer weer de grond ingeboord worden en gewoon vrolijk verder gaat met pulp films maken, dan heb je of, schijt aan al die negatieve recensies, of je hebt de hoop om het toch nog een keer te leren, maar of dat gaat gebeuren betwijfel ik zeer.