Second Act (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Peter Segal
met Jennifer Lopez, Milo Ventimiglia en Vanessa Hudgens

Maya is een 40-jarige vrouw die worstelt met frustraties uit onvervulde dromen. Op een dag krijgt ze de kans zich te bewijzen bij Madison Avenue. Ze kan daar laten zien dat straatwijsheid even waardevol kan zijn als de kennis van een boekenwurm.

Vanaf 27 december in de bioscoop (The Searchers)

avatar van Graaf Machine
De film kent zijn leuke momenten maar is over het algemeen nogal flauw kwa humor. Wel een dik feel good-gehalte, dus je gaat goedgemutst weer op huis aan. Dat is ook wat waard.

avatar van macrobody
NetFlix niemendalletje. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

avatar van schumacher
Feelgood filmpke, niks mis mee.
Jlo ziet er nog altijd goed uit en ze kan echt wel goed acteren.
Geen seconde verveeld.

Matige film waarin een vrouw een promotie misloopt en onder valse voorwendselen een nieuwe baan krijgt. Het verhaal zit iets te vol en ook de plotwending komt geforceerd over. Clichématige personages en de humor is nogal belegen en voorspelbaar. Wel een fijne cast en Jennifer Lopez doet niets verkeerd, echter weten ze de film niet geheel te redden.

avatar van Pazmaster
Lopez is nog steeds een lust voor het oog en zij is dan ook de enige reden dat ik deze film heb gekeken. Voor de rest stelt de film weinig voor, voorspelbaar, clichématig en vrij zoet. De cast doet het niet eens zo slecht maar het verhaal is gewoon niet erg boeiend.

avatar van clubsport
Aardig maar een komedie zou ik het niet echt kunnen noemen , hooguit een aantal spaarzame glimlachscenes.
Verder viel hij me nog wel mee al was het verder geen hoogvlieger maar meer een plot wat we al heel vaak in dit soort drama komedies hebben gezien , de uitvoering is degelijk .

avatar van restroom
Been there, done that... Onder valse voorwendselen succes behalen, toegeven dat je fout zat, alle clichés komen aan bod. Eind goed al goed... is er nog cola?

avatar van cantforgetyou
Best leuk, maar meer ook niet. Soms zeer flauwe niet leuke grappen. Jennifer Lopez speelt goed. En is mooi om naar te kijken. Verder weinig om over te vertellen. Aardig tussendoortje.