Second Act (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Peter Segal
met Jennifer Lopez, Milo Ventimiglia en Vanessa Hudgens

Maya is een 40-jarige vrouw die worstelt met frustraties uit onvervulde dromen. Op een dag krijgt ze de kans zich te bewijzen bij Madison Avenue. Ze kan daar laten zien dat straatwijsheid even waardevol kan zijn als de kennis van een boekenwurm.

Vanaf 27 december in de bioscoop (The Searchers)

avatar van Graaf Machine
De film kent zijn leuke momenten maar is over het algemeen nogal flauw kwa humor. Wel een dik feel good-gehalte, dus je gaat goedgemutst weer op huis aan. Dat is ook wat waard.