Delirium (2018)

Horror / Thriller

geregisseerd door Dennis Iliadis
met Topher Grace, Patricia Clarkson en Genesis Rodriguez

Tom komt vrij uit een psychiatrische instelling. Door het overlijden van zijn ouders erft hij een herenhuis waarin hij zich settelt. Snel wordt duidelijk dat er iets niet pluis is met zijn nieuwe woning en door een reeks zorgwekkende gebeurtenissen gelooft hij dat het er spookt.

avatar van Rickyman
Verwacht een aardige spannende, mysterieuse thriller met enkele horrormomentjes,
en niets anders..

avatar van Corcicus
Net onderhoudend genoeg om te blijven kijken, maar echt interessant wordt het helaas nooit.

avatar van Macmanus
Blumhouse

Ze produceren vrij veel en voor Amerikaanse begrippen lage bedragen. Dit is ook eentje die niet groot is uitgebracht. Maar itt Seven in Heaven is dit niet zo een slechte film.

De film blijft dat goedkope gevoel wel wat houden. Vooral de belichting overdag en de vhs tapes zijn inspiratieloos. Maar het verhaaltje is mysterieus genoeg en Topher Grace is ok als de lead. Het verhaal is wel wat geweest maar het vermaakte wel redelijk. Enige probleem was de broer die wat random gek is. Waardoor bij zijn reveal de film niet meer kan halen dan een comic book villain.

Toch was de climax best geinig en keek het aardig weg.

2.5 sterren

avatar van NoSleep
Dit was absoluut niet slecht, heb me goed vermaakt.