• 8.556.699 stemmen

Geregisseerd door: Claire Scanlon

Met onder meer: Zoey Deutch, Glen Powell en Taye Diggs

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Set It Up

"Finding love takes some assistants."

Harper en Charlie zijn twee assistenten werkzaam in New York. Hun werkgevers zijn beiden verslaafd aan hun werk en maken het hun personeel weleens lastig. Harper en Charlie vinden hierop een oplossing en organiseren een date voor de bazen. Tijdens het plannen en uitvoeren van hun idee beseffen de assistenten dat er ook romantiek voor hen in de lucht hangt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

kappeuter (crew films)

Vanaf 15 juni te zien op Netflix

avatar van sanne12345

sanne12345

Een lieve romantische film met een leuke cast. De hoofdpersonen klikken echt en dat maakt het erg leuk om naar te kijken. Het is geen komedie om 90 minuten te lachen, maar ik heb me goed vermaakt door het leuke verhaal.

Maar als je niet van romantische komedies houdt, moet je hem niet kijken.

avatar van schumacher

schumacher

Idd, goeie film deze keer van netflix, goed verhaal, goeie acteurs ook enz...

avatar van D-ark

D-ark

Charmante vlotte meta rom-com die twee plotten tegenover elkaar uitspeelt(Deutsch in misschien haar beste rol zover & Powell tegenover Lui & Diggs) en vooral heel veel New York bevat. Weinig op aan te merken trouwens want de film is fijn geschoten en moet het vooral hebben van zijn scherpe dialogen dat nogal graag clichés aangrijpt om ze dan weer om ver te gooien. Overal prima vermakelijk spul.

avatar van mikey

mikey

Geen idee waarom dit meta zou zijn Een van de meest standaard romcoms ooit mogen zien zelfs (met extreem standaard camerawerk). Alleen geschikt voor ambitieuze meisjes die in een grote stad als professional willen wonen/werken waar ze afhaal chinees kunnen schrokken in een pyama, huilend, wachtend, op de prins op zijn witte paard: hier een vent die gay genoeg is voor een personal assistent maar veels te gay voor een lover van huppelende dames. Ongeschikt voor chagrijnige kerels.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

irritating

[ir-i-tey-ting]

adjective

causing irritation; annoying; provoking; Set It Up (2018):

avatar van Zwolle84

Zwolle84

Het leek even de verkeerde kant op te gaan met de Netflix Original. Plotseling waren daar films die best oké zijn. Dat was best even schrikken. Gelukkig herstelt Set It Up de Netflix Original in ere. Saai verhaal, irritante acteurs, vreselijk langdradig, zo nikserig dat je halverwege al niet meer weet waar het over gaat; hij vinkt ze allemaal af.

Welkom terug, Netflix. Graag meer van dit. Daarvoor in de plaats mogen best wel weer 100 aangekochte films verdwijnen.

avatar van IH88

IH88

"There's no pizza on this roof, so I have to go."

Geweldig. Sterk acteerwerk, grappig, romantisch, en met op het laatst ook nog een mooie boodschap. Set It Up is eindelijk weer eens een frisse en originele romcom, en de grootste kracht van de film is de zichtbare chemie tussen de acteurs. Zoey Deutch laat weer eens zien een film echt te kunnen dragen, en er is chemie tussen haar en Glen Powell. Ook haar scènes met Lucy Liu zijn zeer sterk. De vrouwen zijn wel beter op dreef dan de mannen (Powell en Taye Diggs zijn niet slecht maar worden wel overschaduwd), maar dat zegt meer over het sterke spel van Deutch en Liu dan over de mannen.

scorsese

Redelijke film waarin twee assistenten hun bazen proberen te koppelen om zo meer tijd te krijgen. Een nogal standaard romcom met een simpele, maar prima opzet. Natuurlijk is het voorspelbaar, maar de weg ernaartoe is wel vermakelijk en het kijkt gemakkelijk weg (ook al ben je de film direct weer vergeten voordat de eindcredits zijn afgelopen).

avatar van Martijn89

Martijn89

Echt een prima Netflix film, in tegenstelling tot een andere review vind ik het een van de betere van Netflix na een hoop films van ze die ik met moeite kon afkijken. Typische romcom, en ook typisch voorspelbaar, maar meer dan vermakelijk met dito acteerwerk. Het hele sfeertje rond de noodzaak van grootse carrière en assistenten die het nét niet zijn past wellicht bij New York maar irriteert ook enigszins.

avatar van cldiia

cldiia

Gewoon een prima romcom die lekker wegkijkt en hier een daar lekker cheesy is.

BBarbie

(V)luchtig niemendalletje, ideaal om ’s avonds laat voor het slapen gaan nog even gedachteloos mee te pikken. Met de carrière van Zoey Deutch wordt het nooit iets als ze blijft opduiken in dit soort formuleachtige derde rangs romcoms.

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

Schattige romcom.

Het verhaal verdient natuurlijk geen originaliteitsprijs, maar de uitwerking is wel met zorg uitgedragen. Risico's worden vermeden en dat maakt een keurig, simpel filmpje.

Deutch en Powell schitteren en dat komt voornamelijk door de chemie tussen die twee. Powell speelt alleraardigst en heeft een fijne komische timing, maar voornamelijk Deutch wist me te verrassen met haar acteerprestaties. Dat kan ook komen door haar heerlijke girl-next-door flair; daar heb ik een zwak voor denk ik. Vind dat alles daardoor wat natuurlijker overkomt. Vond de overacting van Diggs niet altijd even geslaagd en soms zelfs wat irritant.

Genietbaar filmpje dat weinig fout doet.

avatar van missl

missl

Flauw maar wel een knappe Zoey Deutch.

avatar van blurp194

blurp194

Clichefeestje.

Alsof het een genre op zich is - de romantische comedy die op de redactie van een of ander blad speelt, vanzelf compleet bevolkt door hipsters en yogameisjes - ok, er is dan geen asana te zien, maar het straalt er wel vanaf. En vanzelf al helemaal nergens een drupje regen. Een verrassing heeft het plot ook niet in petto, en camerawerk en soundtrack zijn over the top gemiddeld.

Maar Deutch is leuk, dat dan weer wel. Jammer dat haar tegenspelers zulke dooie dienders zijn - ik had nog gehoopt dat Lucy Liu iemand een mooie karatekick zou geven, maar nee. Meh.