MILF (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Axelle Laffont
met Virginie Ledoyen, Marie-Josée Croze en Axelle Laffont

Drie jeugdvriendinnen vertrekken naar het zuiden om het huis van een van hen leeg te maken. Het huis moet verkocht worden. Gedurende die dagen worden ze het doelwit van drie jongens, voor wie de drie alleenstaande vrouwen, die de veertig naderen, veel aantrekkelijker zijn dan meisjes van hun leeftijd. De dames krijgen een sentimentele, seksuele of sensuele relatie met deze drie jongens, die bijna hun zonen zouden kunnen zijn! Cécile, Sonia en Elise ontdekken dat ze MILF's zijn.

avatar van badfans69
Deze film draait momenteel in een beperkt aantal Belgische bioscopen.

MILF | Kinepolis België