White Chamber (2018)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Paul Raschid
met Oded Fehr, Shauna Macdonald en Amrita Acharia

In een niet zo verre toekomst gaat het niet erg goed met de Britten. Ligt het aan de Brexit of aan de reünie van Oasis? Er moet een schuldige gevonden worden voor de bloedige burgeroorlog die het land van thee en scones verscheurt. Voor een vrouw is dat het minste van haar zorgen. Ze wordt half naakt wakker in een witte kamer en hoort een metaalachtige stem die de ene vraag na de andere afvuurt.

In het begin van de film wordt er al veel te veel prijsgegeven over het hoe en waarom van De Kamer. Dat is jammer ! Iets meer mysterie en het was veel spannender geweest. Nu is het een saaie film die ik na een half uurtje uitgezet heb