Pitbull. Ostatni Pies (2018)

Alternatieve titel: Pitbull Last Dog

Polen
Actie / Misdaad

geregisseerd door Wladyslaw Pasikowski
met Marcin Dorocinski, Krzysztof Stroinski en Dorota Rabczewska

Wanneer de partner van politieagent Majami komt te overlijden wordt er een onderzoek ingezet. Het onderzoek krijgt prioriteit en het politiedepartement van Warschau zet zelfs hulp in vanaf het platteland. De ervaren agenten Despero, Metyl en Nielat nemen het op tegen de gangsters van de Wołomin en Pruszków maffia. Dan komt er een derde belangrijke speler in beeld die meestrijdt om de macht over de stad: Black Widow.

avatar van schumacher
Film viel nog mee ondanks wat hak en tak en wat gaten erin . Ik had soms ook het effe moeilijk om nog te volgen, mss doordat ik vermoeid was dat kan.
Degelijke film maar 1 keer is genoeg.