In a Relationship (2018)

Verenigde Staten / Mexico
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Sam Boyd
met Emma Roberts, Michael Angarano en Dree Hemingway

We volgen twee koppels in Los Angeles gedurende een zomerperiode. Owen en Hallie gaan na een langdurige relatie uit elkaar, al is dat niet helemaal zeker. Op het moment dat hun relatie een keerpunt bereikt beginnen Matt en Willa een romantische relatie. Het viertal zal hindernissen en hun angsten moeten overwinnen in de hoop hun relatie een kans te geven.