Death Kiss (2018)

Misdaad / Actie

geregisseerd door Rene Perez
met Robert Bronzi, Richard Tyson en Eva Hamilton

Een vreemdeling met een mysterieus verleden neemt het recht in eigen hand. Hij probeert de stad te bevrijden van een bende criminelen terwijl hij een jonge moeder en haar kind tracht te beschermen. Tegelijkertijd roept een radio-dj op om de schurken met geweld te bestraffen als preventieve aanpak.

Daar is die Bronson lookalike weer. Vrij sneu.

avatar van Q Jones
Wtf gewoon twee druppels water

behalve het acteren dan, want dat is kut.

avatar van Onedin
Wist niet dat ie een tweeling broer had

avatar van Brabants
Charles Bronson zou er vast om gelachten hebben. Wie niet eigenlijk? Zie het nut hier niet zo van in en het was ook nog eens tenenkrommend slecht.

avatar van Hetfield
Waardeloos verhaal, waardeloze acteerprestaties, waardeloze muziek. Zonde van de tijd. Geen enkele ster waard.

Robert Bronzi lijkt soms wat op Bronson maar dan heb je het ook gehad verder was dit bagger.

Really? Ik dacht gewoon dat het Bronson was, maar inderdaad het is Bronson niet?

Zo dit was even een potje slecht,slecht verhaal,slecht cq droevig geacteerd enz. enz.

Toch wel vermaakt,waarschijnlijk omdat het zo slecht was,dat het uiteindelijk wel komisch was.