Country Crush (2016)

Canada
Drama / Familie

geregisseerd door Andrew Cymek
met Jana Kramer, Madeline Merlo en Munro Chambers

Nancy Taylor is een stadsmeisje dat graag zangeres wil worden. Samen met haar beste vriendin Ainsley is zij onderweg naar een feestje. Wanneer de auto het plot begeeft, stranden de twee vriendinnen op het platteland. Charlie Bishop, de lokale monteur, schiet hen te hulp. Nancy en Charlie kunnen het goed met elkaar vinden en gaan tegen het advies van Ainsley in met elkaar op date.