Ahí Viene Cascarrabias (2018)

Alternatieve titels: A Wizard's Tale | Here Comes the Grump

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Mexico
Animatie / Familie

geregisseerd door Andrés Couturier
met de stemmen van Toby Kebbell, Lily Collins en Ian McShane

De tiener Terry werd als kind door zijn grootmoeder verhalen voorgelezen over koninkrijken, politiedraken en tovenaren. Deze droombeelden worden plotseling realiteit wanneer hij op magische wijze naar een fantasievol land getransporteerd wordt. Daar ontmoet hij de prinses Dawn. Hoewel Terry eigenlijk op zoek is naar een manier om terug naar huis te geraken, besluit hij Dawn te helpen om een einde te maken aan de wrede plannen van de tovenaar Grump.