Superjuffie (2018)

Nederland
Familie / Avontuur

geregisseerd door Martijn Smits
met Diewertje Dir, Carly Wijs en Hassan Slaby

Juf Josje lijkt een heel gewone juf. Maar als er een dier in gevaar is of ze hoort hulp roepen, neemt ze een hap van een schoolbordkrijtje en verandert ze in 'Superjuffie'. Ze schiet als een groene tornado door de lucht, redt de dieren en kan ook nog met ze praten. Ze heeft haar krachten gekregen van een mysterieus beeldje in een geheime kamer in haar nieuwe huis. Maar zijn deze nieuwe krachten wel handig?

Gebaseerd op de gelijknamige kinderboekenreeks van Janneke Schotveld.

Vanaf 10 oktober in de bioscoop (eOne)

avatar van Quentin
Deed het uitstekend in de bioscopen tijdens de herfstvakantie, steeg afgelopen weekend van de zevende plek in de bios top 30 naar de tweede.

Tikkeltje braaf, maar best sympathiek.

avatar van Rouge
Om als ouders mee te kijken een draak van een film. De juf ziet eruit alsof ze zelf in de klas zou kunnen zitten afgezien van de rimpels. Het acteertalent van de cast behalve de Directeur Jan en de concierge is tenenkrommend. Sommige kinderen acteerde beter dan de volwassenen.

Maar... eerlijk is eerlijk, onze kinderen vonden deze film wel echt leuk en zaten beide aan de buis gekluisterd.

avatar van bjerik76
het zinnetje " neemt ze een hap van een schoolbordkrijtje en verandert ze in Superjuffie " klinkt wel als een erg leuk concept .

Nu te zien op Netflix.