Maya the Bee: The Honey Games (2018)

Alternatieve titels: Maya de Bij: De Honingspelen | Maya the Bee Movie 2 | Die Biene Maja - Die Honigspiele

Duitsland / Australië
Animatie / Komedie

geregisseerd door Noel Cleary, Sergio Delfino en Alexs Stadermann
met de stemmen van Coco Jack Gillies, Benson Jack Anthony en Richard Roxburgh

Maya, het vrolijke en nieuwsgierige bijtje dat heel erg gesteld is op haar vrijheid, haar vriendje Willy en een hele hoop nieuwe insectenvriendjes zetten alles op alles om de eer van hun bijenkorf te verdedigen tijdens de jaarlijkse Honingspelen. Zij moeten het in verschillende proeven opnemen tegen het team van Violet, de leider van Team Tropolis. Als ze de spelen verliezen, moet de korf de volledige honingoogst van dat jaar afstaan aan de grote keizerin van Zoemtropolis. Zal team Maya deze spelen kunnen winnen?

Vanaf 13 februari 2019 in de bioscoop (Splendid Film)

avatar van clubsport
geef mij maar de oude superieure handgetekende versie .