• 8.985.990 stemmen

Collateral (2018)

Misdaad / Drama | Miniserie

Show titel: Collateral

Genre: Misdaad / Drama

Ontwikkeld door: David Hare, George Faber, Mark Pybus, S.J. Clarkson en Lucy Richer

Met: Carey Mulligan, Billie Piper en Nicola Walker

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

Datum van release: maandag 12 februari 2018

Eerst uitgezonden op: BBC Two (Verenigd Koninkrijk)

• Netflix Bekijk miniserie via Netflix

Plot Collateral

Collateral speelt zich binnen vier dagen af in Londen en onderzoekt de repercussies rond het fatale neerschieten van een pizzabezorger. Detective inspecteur Kip Glaspie (Carey Mulligan) weigert te accepteren dat dit een willekeurige daad van geweld is, en is vastbesloten om te ontdekken of er een duistere waarheid schuilgaat achter de moord.

12 februari 2018 (56 minuten)

Rechercheur Glaspie onderzoekt een schijnbaar willekeurige schietpartij en klopt aan bij de nabestaanden voor aanwijzingen. Een kroongetuige houdt bewijs achter.

19 februari 2018 (59 minuten)

Glaspie en Bilk vinden een veelbelovende aanwijzing. MI5 mengt zich in de zaak. David onthult onder druk Linhs geheimen. Shaw krijgt opnieuw een trauma te verwerken.

26 februari 2018 (58 minuten)

Na een volgende moord ontdekt Glaspie een geheimzinnig complot. Karen verliest alle controle. Jane moet verantwoording afleggen. Een informant smeekt MI5 om bescherming.

5 maart 2018 (59 minuten)

Glaspie zit de samenzweerders op de hielen. Jane staat voor een moeilijke keuze. David kampt met politieke strubbelingen en Shaw neem een verschrikkelijk besluit.

DI Kip Glaspie

Mona Asif

Mehmet Akman

Linh Xuan Huy

DionneDarko

Deze staat toch gewoon op Netflix? Waarom staat het linkje er niet bij dan?

DionneDarko

Linkje staat er nu wel...

1e aflevering was intrigerend. De overige afleveringen behoorlijk saai. Nee, deze had ik beter kunnen overslaan...

greenmannl had hem inderdaad handmatig gekoppeld deze week, maar was het vergeten te melden

Thnx! ?

Lolita ja dat vind ik altijd zo fijn. Hoef ik mijn toetsenbord niet te gebruiken die vaak precies buiten bereik ligt, haha #lazybum. En zoeken op Netflix is soms sowieso een drama.

Ook altijd handig dat je dan hier gelijk ziet dat ie op Netflix staat. Ik hou echt van die linkjes. ?

Aardige serie, maar zijn talloze betere.

avatar van Fonzo

Fonzo

Beetje jammer ook van het enigszins open einde.