The Watchmaker's Apprentice (2015)

Verenigd Koninkrijk / Man
Documentaire / Biografie

geregisseerd door David Armstrong
met de stem van John Rhys-Davies, Howard Caine en Freddy Whittle

'The Watchmaker's Apprentice' is het verhaal van twee zeer uitzonderlijke personen. De documentaire volgt Dr. George Daniels, die vanuit absolute armoede de beste horlogemaker uit zijn tijd werd. Roger Smith begint een obsessieve, zeven jaar durende queeste om zijn leerling te worden en om uiteindelijk zijn gelijke te worden.