Sadie (2016)

Verenigd Koninkrijk / Canada / Italië
Thriller / Fantasy

geregisseerd door Craig Goodwill
met Analeigh Tipton, Marta Gastini en Jakob Cedergren

Sadie is een erotische auteur die door haar ex het aanbod krijgt hem en de enigmatische Francesca te vergezellen op een reis naar een Italiaanse villa. Daar aangekomen wordt Sadie met haar demonen uit het verleden geconfronteerd. Ze wordt onderdeel van een surreëel spel waarvan moord en verraad deel uitmaken.

avatar van Noodless
Een light Eyes Wide Shut is een mooie verwoording voor deze film. Qua verhaal stelt het niet veel voor, maar de film weet de aandacht vast te houden door de mysterieuze wendingen, sfeervolle locaties, eigenaardige personages, veel bloot en een beetje gore naar het einde toe. Qua nude zit je hier wel goed, vooral één lesbische scène wordt op een sensuele aantrekkelijke manier gefilmd. Kan er echter geen voldoende voor geven. 4/10