• 8.297.493 stemmen

Met onder meer: Lio Tipton, Marta Gastini en Jakob Cedergren

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Sadie

"There are no rules"

Sadie is een erotische auteur die door haar ex het aanbod krijgt hem en de enigmatische Francesca te vergezellen op een reis naar een Italiaanse villa. Daar aangekomen wordt Sadie met haar demonen uit het verleden geconfronteerd. Ze wordt onderdeel van een surreëel spel waarvan moord en verraad deel uitmaken.

imageimageimage

avatar van umbra

umbra

Positief verrast door dit werkje, zeker geen alledaagse film die velen zelfs raar vinden en zich ongemakkelijk bij voelen. Maar ik kon de sfeer doorheen de film enorm appreciëren, net als het schoon vrouwvolk ? Film neemt je mee in een spiraal van innerlijke kwellingen. emoties en schoonheid.

avatar van EIGER3970

EIGER3970

Sterke visuals van schoonheid en walging, en daar draait het in deze film om, en inderdaad daar kan je je ongemakkelijk bi voelen, dat is de kunst. Wetenswaardigheid: het kasteel is maar een jachtpavilioen van een graaf nabij Turijn!

avatar van Rickyman

Rickyman

Apart filmpje inderdaad. Mooi sfeervol, vreemd en mysterieus, tikkeltje oude stijl.. Beetje Eyes Wide Shut - light.

avatar van Noodless

Noodless

Een light Eyes Wide Shut is een mooie verwoording voor deze film. Qua verhaal stelt het niet veel voor, maar de film weet de aandacht vast te houden door de mysterieuze wendingen, sfeervolle locaties, eigenaardige personages, veel bloot en een beetje gore naar het einde toe. Qua nude zit je hier wel goed, vooral één lesbische scène wordt op een sensuele aantrekkelijke manier gefilmd. Kan er echter geen voldoende voor geven. 4/10

avatar van Fransman

Fransman

En ik maar wachten tot het nog iets zou gaan worden met deze film, maar nee, geen verhaal, oninteressante personages, kunstmatige beelden, gebrek aan zeggingskracht en lelijke vrouwen. Alleen dat kasteel is wel fraai als locatie van... ja, van wat eigenlijk?