Painted Woman (2017)

Alternatieve titel: The Mustanger and the Lady

Romantiek / Western

geregisseerd door James Cotten
met Stef Dawson, Matt Dallas en Kiowa Gordon

Julie's tijd met haar weldoener, Kyle Allison, komt tot een gevaarlijke einde. Maar dan krijgt ze twee kansen om te ontsnappen van twee zeer verschillende mannen: een ingehuurde moordenaar en een eigenzinnige paardentrainer met een duister verleden. Welke man zal haar redden?

avatar van Onceuponanytime
Het verhaal verloopt traag, doch wordt ondersteund door de kleurrijke beelden en de bijhorende achtergrondmuziek. Sterke hoofdrol van Stef Dawson; haar figuur op de filmcover oogt trouwens mooi

avatar van mr rumson
Het verhaal is niet slecht alleen loopt de film zo traag dat je niet te moe moet zijn om deze film te bekijken .
Want anders dompel je bij deze western zo weg.
Dat westerns traag zijn is nog niet eens zo erg want er zijn er genoeg en die toch weten te boeien .
Maar in deze western gebeurt te weinig om er geboeid naar te zitten kijken .
Of het moet zijn dat je blaadjes en gras sprieten die in de wind staan te wapperen boeiend vind .
Want zo zitten er een stuk of vier scenes in .
Actie scenes zitten er niet veel in en die erin zitten stellen niet echt veel voor .
Een stukje wat voor wat spanning zorgde is dat Julie s' nachts in de bossen weet te ontsnappen van de huurmoordenaar .
En zo even een kat en muis spel ontstaat .
Helaas zien we de momenten die voor wat spanning zorgen te weinig in deze western terug.
Jammer voor deze gemiste kans hier had meer ingezeten zeker omdat de acteurs het nog niets eens zo onaardig acteerden .