Nina (2018)

Polen
Drama / Romantiek

geregisseerd door Olga Chajdas
met Tatiana Pauhofová, Julia Kijowska en Eliza Rycembel

Nina is een dertiger die op zoek is naar een draagmoeder voor het kind waar zij en haar echtgenoot wanhopig naar verlangen. De jonge, onafhankelijke Magda lijkt een geschikte kandidaat. Maar alles verandert wanneer Nina onverwacht gevoelens voor haar krijgt.

avatar van Verhoeven
Gaat de winnaar van de Big Screen Award nog een Nederlandse distributeur vinden?

Verhoeven schreef:

Vanaf 16 augustus in de bioscoop en op Picl (Herrie Film & TV)