In the Cloud (2018)

Thriller

geregisseerd door Robert Scott Wildes
met Justin Chatwin, Laura Fraser en Gabriel Byrne

In de nabije toekomst veroorzaakt een terrorist meerdere dodelijke aanslagen. Twee van elkaar vervreemde geniale techneuten moeten na de mysterieuze dood van hun mentor hun geschillen opzij zetten om geavanceerde technologie te creëren waardoor ze de herinneringen van de terrorist kunnen binnendringen. Er zijn echter personen met geheime agenda's die op deze creatie azen. Bovendien zijn de techneuten zo gebrand op het voorkomen van een volgende aanslag dat ze onbedoeld een AI creëren die zo krachtig is dat het de betekenis van leven en dood op zijn kop kan zetten.

avatar van Elokuva
Ik vond het een waardeloze film. Geen een keer was ik geboeid. Het ene vreemde onbegrijpelijke filmfragment volgt het andere op. Geen idee waarom deze film is gemaakt!

avatar van schumacher
Slecht, maar echt slecht, afgezet na korte tijd wat het is en blijft slecht.
Boeide van geen kanten, slaat nergens op ook.