• 8.613.352 stemmen

Komedie | 86 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Craig Elrod

Met onder meer: Macon Blair, Lee Eddy en John Merriman

IMDb beoordeling: 6,2 (562)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Mustang Island

Bill wordt door zijn vriendinnetje gedumpt op oudejaarsavond. Samen met zijn vrienden rijdt hij naar een badplaats buiten het seizoen. Hij wil haar absoluut terugwinnen. Onderweg stapelen de problemen zich echter op.

imageimage

Geen idee of de film goed is. Waarom worden er in gn nog films in zwart wit gemaakt? Deze krijgen van mij direct de laagst mogelijke rating. Ophouden met die flauwekul gewoon in kleur aub.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Ondanks dat het in zwart-wit is vond ik het gewoon een hele leuke film. Een simpel maar toch pakkend verhaal met lekkere droge humor waar ik smakelijk om heb kunnen lachen. Er is weinig dialoog, de beelden spreken voor zich, maar de sfeer is fijn. De cast doet het ook erg leuk. Prima filmpje!

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Nightowl1810 schreef:

Wat een kleurloos leven moet iemand hebben als hij/zij niet de schoonheid ziet van smakelijk zwart-wit...

avatar van schumacher

schumacher

Mja, dit is toch maar een film voor een heel beperkt publiek.

Ik vond die niet zo goed maar dat komt omdat het ook minder mijn genre is.