Blaze (2018)

1 stem

Biografie / Muziek

geregisseerd door Ethan Hawke
met Ben Dickey, Alia Shawkat en Josh Hamilton

Gebaseerd op het leven van de countrymuzikant Blaze Foley. Hij maakt deel uit van de Texas Outlaw Music-beweging en heeft een relatie met de liefde van zijn leven Sybil Rosen. Blaze zal uiteindelijk vermoord worden in Texas op 39-jarige leeftijd.

• Vanaf 17 januari 2019 in de bioscoop

kappeuter (moderator)
Vanaf 17 januari 2019 in de bioscoop (September Film)

avatar van tbouwh
Hoe je een verzadigd plot toch nog interessant kunt maken met een goede rolbezetting, een dynamische, niet-chronologische vertelstructuur en straffe montage.

avatar van John Milton
tbouwh schreef:
Ik lust dit wel, denk je niet?

avatar van tbouwh
John Milton schreef:
Ik lust dit wel, denk je niet?

Zeker:) geen échte hoogvlieger, maar in z'n soort zonder meer een kijkbeurt waard.