Liliane Susewind - Ein Tierisches Abenteuer (2018)

Alternatieve titels: Little Miss Dolittle | Lilli Susewind: Een Avontuurlijke Beestenboel

Duitsland
Familie / Komedie

geregisseerd door Joachim Masannek
met Malu Leicher, Christoph Maria Herbst en Tom Beck

Liliane Susewind, Lilli genoemd, is elf jaar oud en een heel bijzonder meisje: ze kan met dieren praten. Omdat dit echter tot nu toe meestal alleen problemen heeft veroorzaakt, besluit Lilli, nadat ze met haar ouders Ferdinand en Regina en de hond Bonsai naar een nieuwe stad is verhuisd, om niemand over haar gave te vertellen. Wanneer een dief echter de plaatselijke dierentuin van directrice Essig binnendringt, ziet Lilli zichzelf gedwongen om te handelen om de sympathieke dierenbewaarder Toni en de bedreigde diersoorten te helpen.