The Big Trip (2019)

Rusland / Verenigde Staten
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Vasiliy Rovenskiy en Natalya Nilova
met de stemmen van Drake Bell en Pauly Shore

Een domme ooievaar legt per ongeluk een babypanda voor de verkeerde deur. Een beer, een eland, een tijger en een konijn beginnen aan een moeizaam maar leuk avontuur door de wildernis om de panda terug te brengen naar zijn geboorteplaats. Slagen zij er ondanks de vele problemen in hun doel te bereiken?

• Vanaf donderdag 18 juni in de bioscoop

Vanaf 18 juni in de bioscoop (Dutch FilmWorks)