Acrimony (2018)

Alternatieve titel: Tyler Perry's Acrimony

Drama / Thriller

geregisseerd door Tyler Perry
met Taraji P. Henson, Lyriq Bent en Crystle Stewart

Melinda is trouw aan haar man Robert. Wanneer ze erachter komt dat dit niet geheel wederzijds is, voelt ze zich verraden. Hij is namelijk verloofd met een andere vrouw. Melina besluit in actie te komen en al snel zal hij haar woede ondervinden.

avatar van Pazmaster
Grappig dat door sommige van mijn voorgangers hier de vrouw als slachtoffer wordt gezien, ik zie het toch heel anders, maar dat is wellicht omdat ik een man ben. Anyhow, wel een vermakelijk verhaal dat geen moment verveeld, wel jammer van de ietwat irritante voice over. Verder speelt de cast ook gewoon naar behoren, Henson doet het goed als feeks al was het einde wel een beetje too much. Maar al met al toch een leuk filmpje.