Duck Duck Goose (2018)

China / Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Christopher Jenkins
met de stemmen van Jim Gaffigan, Zendaya en Lance Lim

De stuntelige gans Peng is een vrijgezel die van zijn ongebonden leventje houdt. Wanneer hij een ongeluk heeft en achterblijft, wordt hij plotseling opgezadeld met twee veeleisende kuikens: Chi en Chao. Tegen zijn zin beschouwen de schattige eendjes hem als een vader. Het trio begint samen aan een avontuurlijke reis naar het zuiden en verandert in een echte familie.

• Vanaf woensdag 3 juli in de bioscoop

Vanaf 4 juli 2019 in de bioscoop (Just Film Distribution)