• 8.256.664 stemmen

7 from Etheria (2017)

Horror / Komedie | 95 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Horror / Komedie

Geregisseerd door: Heidi Lee Douglas, Arantxa Echevarria, Martha Goddard, Anna Elizabeth James, Karen Lam, Barbara Stepansky en Rebecca Thomson

Met onder meer: Elizabeth Debicki, David James en Anne Ramsay

IMDb beoordeling: 5,0 (88)

Plot 7 from Etheria

"Take the ride"

Omnibusfilm van zeven films van evenveel vrouwelijke regisseurs. Onder meer schrikwekkende huisinbraken, carjackings en grappige jamworstelingen passeren de revue in deze omnibusfilm. We bezoeken in het jaar 1829 een strafkolonie in Tasmanië, de theorie van Kurt Gödel over het tijdreizen wordt bewezen, we rotzooien met vreemde substanties en durven een verwoest kerngebied te betreden.

Social Media

avatar van tattoobob

tattoobob

Weer een horrorfilm met meerdere verhalen van vrouwelijke regisseurs? zie XX (2017)

Ik ben benieuwd.